Prosím radu AUDI A4 2.5 TDI V6 Quattro nejede/nafta
Prosím radu AUDI A4 2.5 TDI V6 Quattro nejede/nafta
Zdravím všechny a prosím o radu. Moji milovanou AUDI A4 Avant 2.5 TDI Quattro 132KW černou mi v červnu ukradli, a tak jsem koupil tu samou jinou, jen stříbrnou. Obě z Německa (ne bazar), se serviskou od prvního majitele, takže Km sedí na 210 tis. Ta stříbrná se mi zdála být o něco zachovalejší než původní černá. A asi jsem to trošku přechválil a jak se říká - zakřikl.
Asi měsíc mám problém s tím, že ve vysokých otáčkách, jakmile tomu naložím, přestává jet, jakoby tam nešla nafta. Naftový filtr jsem vyměnil, ale nepomohlo to. Když jezdím normálně, jede parádně, ta první byla chipovaná, tuhle jsem nečipoval, zdála se mi, že jede stejně. Zátah má pořád stejný, motor podle mě jde pravidelně, nejeví žádné problémy při normálním ježdění nebo předjíždění.
ALE: pokud tomu vyloženě šlápnu na krk, mám manuál převodovku, začnu třeba u trojky, kterou vytočím do 4 tisíc otáček, tak v těch otáčkách přestává jet jakoby tam nešla nafta ... když držím nohu na plynu, rozklepe se celá přístrojovka, jak nejde motor pravidelně ... ale jakmile nohu uberu, chvilinku počkám a pak hned zase přidám stejně jako předtím, tak to i na těch 4 tisících otáčkách až k omezovači normálně pojede. Ale jakmile nohu neuberu, můžu přeřadit na čtyřku, pětku, šestku, ale dokud pořád budu šlapat na pedál plynu, tak to nepojede, ani v nízkých otáčkách, musím prostě aspoň 3, 4 sekundy počkat a pak to teprve po sešlápnutí plynu pojede ... jakoby tam ta nafta nestíhala dotékat.
Nejsem žádný závodník, normálně bych si toho ani nevšiml, kdybych nemusel jednou opravdu rychle předjet, v té době mi to udělalo poprvé. S autem jezdím jinak naprosto normálně a vážím si ho, ale tohle mě trápí, protože tam je někde nějaká záhada.
Poradíte někdo?
Moc se v tom nevyznám, ale diagnostika nějakou závadu ukázala, ale už si přesně nevzpomínám, jestli to bylo nějaké čidlo a v podrobnosti závady byl vypsaný řídící vstřik nebo čerpadlo ... nebo jestli to vyhodilo vyloženě závadu v řídícím vstřiku. Kluci, co jim dávám auto do servisu, říkali buď řídící vstřik nebo čerpadlo. Na druhou stranu si říkám, že by čerpadlo po 200 tisících? Ta předtím měla 230 a vše uplně v pohodě. Někdo měl podobný problém a vyměnil snad nějakou část elektroniky v čerpadle, že se čerpadlo ani nemuselo vyndávat, ale připadá mi to tak, že každý říká něco jiného.
Nemáte s tím někdo zkušenost, v čem by mohla být záhada?
Kvůli termostatu jsem u obou aut absolvoval sundávání rozvodů (u prvního jsem je nechal dříve i udělat)m u téhle ne, je zatím čas do 240 tis. Nerad bych zbytečně nechával kvůli čerpadlu znovu rozvody sundávat, protože co si budeme povídat, u tohoto šikovného motoru musí pomalu pokaždé rozvody dolu, pokud se chce člověk někam dostat.
Díky moc za případné rady. Petr
Asi měsíc mám problém s tím, že ve vysokých otáčkách, jakmile tomu naložím, přestává jet, jakoby tam nešla nafta. Naftový filtr jsem vyměnil, ale nepomohlo to. Když jezdím normálně, jede parádně, ta první byla chipovaná, tuhle jsem nečipoval, zdála se mi, že jede stejně. Zátah má pořád stejný, motor podle mě jde pravidelně, nejeví žádné problémy při normálním ježdění nebo předjíždění.
ALE: pokud tomu vyloženě šlápnu na krk, mám manuál převodovku, začnu třeba u trojky, kterou vytočím do 4 tisíc otáček, tak v těch otáčkách přestává jet jakoby tam nešla nafta ... když držím nohu na plynu, rozklepe se celá přístrojovka, jak nejde motor pravidelně ... ale jakmile nohu uberu, chvilinku počkám a pak hned zase přidám stejně jako předtím, tak to i na těch 4 tisících otáčkách až k omezovači normálně pojede. Ale jakmile nohu neuberu, můžu přeřadit na čtyřku, pětku, šestku, ale dokud pořád budu šlapat na pedál plynu, tak to nepojede, ani v nízkých otáčkách, musím prostě aspoň 3, 4 sekundy počkat a pak to teprve po sešlápnutí plynu pojede ... jakoby tam ta nafta nestíhala dotékat.
Nejsem žádný závodník, normálně bych si toho ani nevšiml, kdybych nemusel jednou opravdu rychle předjet, v té době mi to udělalo poprvé. S autem jezdím jinak naprosto normálně a vážím si ho, ale tohle mě trápí, protože tam je někde nějaká záhada.
Poradíte někdo?
Moc se v tom nevyznám, ale diagnostika nějakou závadu ukázala, ale už si přesně nevzpomínám, jestli to bylo nějaké čidlo a v podrobnosti závady byl vypsaný řídící vstřik nebo čerpadlo ... nebo jestli to vyhodilo vyloženě závadu v řídícím vstřiku. Kluci, co jim dávám auto do servisu, říkali buď řídící vstřik nebo čerpadlo. Na druhou stranu si říkám, že by čerpadlo po 200 tisících? Ta předtím měla 230 a vše uplně v pohodě. Někdo měl podobný problém a vyměnil snad nějakou část elektroniky v čerpadle, že se čerpadlo ani nemuselo vyndávat, ale připadá mi to tak, že každý říká něco jiného.
Nemáte s tím někdo zkušenost, v čem by mohla být záhada?
Kvůli termostatu jsem u obou aut absolvoval sundávání rozvodů (u prvního jsem je nechal dříve i udělat)m u téhle ne, je zatím čas do 240 tis. Nerad bych zbytečně nechával kvůli čerpadlu znovu rozvody sundávat, protože co si budeme povídat, u tohoto šikovného motoru musí pomalu pokaždé rozvody dolu, pokud se chce člověk někam dostat.
Díky moc za případné rady. Petr
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: pon 19. pro 2011 17:57:30
Prosím radu AUDI A4 2.5 TDI V6 Quattro nejede/nafta
může to být cokoliv,čerpadlo,vstřik,čidlo,určitě je třeba diagnostika a přesně vědět co to je,bud je to elektronikou ne bo čerpadlo,vstřik,čidlo.
Prosím radu AUDI A4 2.5 TDI V6 Quattro nejede/nafta
Diagnostika pise zavadu: snimac zdvihu jehly, kod chyby 542.
Jenomze to asi muze byt vstrik, cerpadlo, cokoliv, ze?
Kluci, co mi servisuji auto, odhaduji problem v ridicim vstriku. Jsem ochoten koupit vstrik a pripadne i poresit cerpadlo, jde mi spise o cas a uz je to fakt neprijemny, kdyz potrebuju predjet. A nerad bych invstoval do vstriku, kdyby to tim pak nebylo. Jenomze jsem nenasel nikoho, kdo by si s tim vedel rady nebo nekoho, kdo by mohl vstrik zapujcit.
Prosim o radu.
Jenomze to asi muze byt vstrik, cerpadlo, cokoliv, ze?
Kluci, co mi servisuji auto, odhaduji problem v ridicim vstriku. Jsem ochoten koupit vstrik a pripadne i poresit cerpadlo, jde mi spise o cas a uz je to fakt neprijemny, kdyz potrebuju predjet. A nerad bych invstoval do vstriku, kdyby to tim pak nebylo. Jenomze jsem nenasel nikoho, kdo by si s tim vedel rady nebo nekoho, kdo by mohl vstrik zapujcit.
Prosim o radu.
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: pon 19. pro 2011 17:57:30
Prosím radu AUDI A4 2.5 TDI V6 Quattro nejede/nafta
tak zkus zjistit,který vstřik je špatný,jestli jsou špatný všechny,tak to bude stát hodně pěněz (možná nwm cenu)ale kdyby byl špatný jenom jeden,tak ho zkus zaměnit s jeným vstřijkovačem,z jiného válce,ale nevim jestli by to fungovalo,podl mě když je to snímač zdvihu jehly tak za 1)pokud to pude tak vyměnit ten snímač zdvihu,není-li součástí vstřikovače
2)vyměnit vstřikovač
3)na 90 % můžeš vyloučit čerpadlo, a paliv,potrubí.
2)vyměnit vstřikovač
3)na 90 % můžeš vyloučit čerpadlo, a paliv,potrubí.
Prosím radu AUDI A4 2.5 TDI V6 Quattro nejede/nafta
Ten snimac zdvihu jehly nemuze byt soucasti cerpadla? Na druhou stranu je fakt, ze mi bylo receno, ze jeden vstrik je ridici, nejdrazsi, v nem by mohl byt v podstate ten snimac. Ten ridici vstrik mi nasli novy za 12 tisic tusim ... v katalogu Kelly. V inzercich jsem nasel vsech 6 vstriku za 4500kc, ale pouzitych...takze treba taky z 80 procent "z blata do louze". V podstate mi jde o to vyloucit, cim to neni a to opravdu spatny mi nezbyde nic jinyho nez to vymenit, s tim jsem se uz smiril. Jenomze jsem zatim nenasel nikoho, zatim jsem teda nemel moc cas hledat, kdo by ten problem presne zjistil. Z nouze bych snad i za ten jeden ridici vstrik novej investoval, co by se dalo delat...nic. To auto kdyz jsem kupoval, tak jsem s tim pocital, ze servis nebude stejnej jako u oktavky naftovy, co jsem mel ... i kdyz zatim jsem do ty dvaapulky tolik investovat nemusel...do ty cerny odcizeny predtim jsem taky krome beznych opotrebeni nemusel investovat.
3)na 90 % můžeš vyloučit čerpadlo, a paliv,potrubí. ---- jak si timhle ses prosimte tak jistej? samozrejme bych byl rad, kdyby to tak bylo .... i kdyz nejaka smesna zavada (neco zas..anyho) by byla idealni.
3)na 90 % můžeš vyloučit čerpadlo, a paliv,potrubí. ---- jak si timhle ses prosimte tak jistej? samozrejme bych byl rad, kdyby to tak bylo .... i kdyz nejaka smesna zavada (neco zas..anyho) by byla idealni.
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: pon 19. pro 2011 17:57:30
Prosím radu AUDI A4 2.5 TDI V6 Quattro nejede/nafta
na tak podlé mého není u čerpadla,žádná jehla,která by měla jehlu,ale POZOR myslím to čerpadlo v nádrži,samozřejmně je otázka zda to nebude ve vysokotlakém čerpadle jakou máš palivovou soustavy předpokládám že máš čerpadlo tryska=1 vysokotlaké čerpadlo a odněj má každý vstřikovač svůj vlastní potrubí a na konci vstřikovač,dneska nové oktavky mají common rail,takže všechny 4 vstřikovače mají jedno potrubí,ale to je jedno,kdyby to byl zdvih jehly v čerpadle(vysokotlakém) tak by bylo dobré vyzkoušt ty vstřikovače,musíš to vzít vylučovací metodou.ale to sám doma neuděláš,zkus sewhnat někoho kdo by ti ty vstřiky vyzkoušel.
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: pon 19. pro 2011 17:57:30
Prosím radu AUDI A4 2.5 TDI V6 Quattro nejede/nafta
asi bude nejlepší když pojedeš do servisu,řekni jim tam bay ti to proměřili,poznáš to podle toho že z něj jako z jediného vstřiku vede kabel,a potom si kup díly sám.
Prosím radu AUDI A4 2.5 TDI V6 Quattro nejede/nafta
2,5 tdi má čerpadlo Bosch VP a tom je toho na netu tolik,že můžeš číst i několik dní.
Jinak jeden vstřikovač má el část a tam je onen "snímač pohybu jehly",má za úkol dodat jednotce informaci,že je nad vstřikama tlak nafty.
Jinak jeden vstřikovač má el část a tam je onen "snímač pohybu jehly",má za úkol dodat jednotce informaci,že je nad vstřikama tlak nafty.
www.ase-dedic.com
Diagnostiku máme téměř na jakýkoli vůz.Tech 1,Tech 2,Supervag,BMW GT1,Bosch KTS,Sykes Pickavant,Hermann.
Diagnostiku máme téměř na jakýkoli vůz.Tech 1,Tech 2,Supervag,BMW GT1,Bosch KTS,Sykes Pickavant,Hermann.
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: pon 19. pro 2011 17:57:30
Prosím radu AUDI A4 2.5 TDI V6 Quattro nejede/nafta
takže tam máš rotační vstřikovací čerpadlo s radiálním pohybem pístu, a je tam odtoho a ŘJ motoru zjistila počátek a konec vstřiku.takže asi ti nezbyde než nové VP čerpadlo.
Prosím radu AUDI A4 2.5 TDI V6 Quattro nejede/nafta
Dobrý večer,
řídící vstřik se dá vcelku přesně změřit. Změřil bych vstřik a posléze bych řešil dál.
řídící vstřik se dá vcelku přesně změřit. Změřil bych vstřik a posléze bych řešil dál.
Specializovaný servis Audi, SEAT, Škoda a Volkswagen. Jiné značky bohužel neservisujeme.
Objednávky: janjerabek@atlas.cz , tel.: 777788869
Tachlovice ( Praha-západ )
Objednávky: janjerabek@atlas.cz , tel.: 777788869
Tachlovice ( Praha-západ )