výkon jako favorit

1994 - ....
Filip-11

výkon jako favorit

Příspěvek od Filip-11 »

zdravím.Koupil sem si slabší a starší audi než sem měl předešlou jedná se o rok 99 2,5tdi 110kw,jedná se mi o to že mám problém předjet autobus a vůbec cokoli,původnímu majiteli fouklo turbo tak je tam noví ale stejně nic,zkontroloval jsem itercoolera,váhu vzduchu komplet hadice jestli někde nebere falešnej vzduch a všechno je o.k po připojení na vag sem se toho moc nedozvěděl protože řj nekomunikuje ale to muže byt kabelama měl sem to u známého v servise ale nemůžu vědět jestli nemá kabely třeba od poláků.tak mě ještě napadlo sundat Kat :?: jen chci vědět jestli je možný že by to kuli tomu Katu. bylo tak razantně bez výkonu popřípadě další rady... díky moc (nejsem auto mechanik tak se omlouvám pokud je to nesrozumitelný :D )

Martin Kaca

výkon jako favorit

Příspěvek od Martin Kaca »

no tak mohlo by to být tím,ale asi nejdřív bych začal filtrama,potom zkontolovat čerpadlo to má asi rotační,potom vstřikovače a takhle dal...ta diagnostika by se opravdu hodila takže to zkus zprovoznit tu komunikaci.

Filip-11

výkon jako favorit

Příspěvek od Filip-11 »

pročistil sem co se dalo a bohužel jedinej spolehlivej člově se spolehlivým Vagem je na dovolené potřeboval bych jestli tu není někdo z okolí Kroměříže,jen prohodit na zkoušku váhu vzduchu co to udělá jestli jo tak at napíše je to na 5 minut max. díky moc

paprika86

výkon jako favorit

Příspěvek od paprika86 »

Zdravím,
mám A6 z roku 1998 a měl jsem naprosto stejný problém při rozjíždění. Jakmile ale začalo zabírat turbo, auto vystřelilo. Ale třeba na křižovatce jsem se rozjížděl jako traktor.
Viděl jsem to černě, i po různých konzultacích s rádobyodborníkama. Pak jsem dostal tip na jednoho mechanika od nás z Plzně, vyměnil palivovej filtr, odpojil váhu vzduchu a ještě povyměňoval nějaký hadičky, od té doby změna o 100%. Předtím jsem byl přesvědčenej, že auto je neprodejný, ale teď to jezdí jedna radost!

Martin Kaca