PROSÍM O POMOC S ELKTRIKOU NA A4 1,9 TDI 1998 S-LINE
Před třemi měsíci mi začali občas pomrkávat kontrolky jako by neměli šťávu a poté se ozval 3x varovný signál na palubce.Potom start a jel jsem,hodil jsem to na diagnostiku a psalo nám to nějaké podpětí a porucha žhavení.Chyby byli smazány a auto jezdilo dalších 14dní.Potom se tato chyba začala objevovat čím dál častěji a s tím že když jsem nastartoval a nezhasl mi motor tak jsem zařadil zpátečku a bylo ticho,kontrolky zhasly a motor taky.......No a včera jsem to už neodjel,bomba,všichni na dovolené(místní servis,kamoši) a nemám za kým jít ať se mi na to mrkne.Čistil jsem kontakty od baterky která je asi 3 měsíce stará,vyčistil relátka,dotáhl kontakty co jsem viděl,už nevím co dál.Imobilizér svíti jen chvilku a potom zhasne,radio Panasonic odpojené,víc už mě nenapadá.Má nebo slyšel někdo o tomhle.MOC DĚKUJU ZA REAKCE,HEZKÝ DEN VŠEM
VYPÍNÁNÍ MOTORU!!!
VYPÍNÁNÍ MOTORU!!!
ahoj. mam audi a3 p8 rv 2007 2.0tdi . presne tohle se mi stalo vcera. jedu se zarazenou rychlosti a problikla ikonka zhaveni a motor zhasl a uz nenastartoval . odtah mi to hodil do servisu a dnes mi budou volat tak dam echo. nebo kdybys to mel jiz vyresene budu rad za info. diky
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: pon 19. pro 2011 17:57:30
VYPÍNÁNÍ MOTORU!!!
pokud je to nová A4 od 2008 výše tak relé oprávnění přístupu a startu je po ŘJ motoru,tedy pod nádržkou na ostřikovače,sundat plast,vyndat nádržku na ostřk-odšroubovat 1 matici a tahem směrem do leva vyndat nádržku lepší když je prázdá nevyteče tolik kapaliny,ale jinak to ničemu nevadí,poté povolit 3 torxy sundat kryt E boxu,v něm jsou pojistky a rele.