koupil jsem A4 Avant 100kw BNA 7.st Multitronic, s tím, že bude špatné turbo, jelikož to kouří a ztrácí se olej.
Turbo nové (repas česko) a vůz stále kouří a stále mizí olej


Také dlouhé studené starty.
Druhá myšlenka = pístní kroužky, nebo přidřené, změřeny tlaky 1.V.-28, 2.V.-27, 3.V.-25, 4.V.-20.
4. Válec má málo, ale myslíém si, že to není zase až tak málop na to, aby to za 500km sežralo 2l oleje.
Co si o tom myslíte vy? Má někdo, nebo měl takovou zkušenost?
Z toho vyvstává další otázka, pokud to bude přidřené=nový motor. Ve VTP typ BNA.
Může být k Multitronicu jiný typ motoru? Jelikož je těhle motorů BNA strašně málo, tak z toho mám hlavu kolem.
Děkuji za každou radu, nebo zkušenost.
