Audi A4 B8 recenze

Odpovědět
admin
Administrátor
Příspěvky: 98
Registrován: pát 05. lis 2010 15:20:39
Kontaktovat uživatele:

Audi A4 B8 recenze

Příspěvek od admin »

Škoda Octavia vládne trhu s ojetými vozy, protože je svým poměrem cena / výkon tím nejlepším co se dá mezi ojetinami najít. VW Passat a Audi A4 jsou vnímány jako předražená Octavia nicméně to není úplně pravda. Pokud vystoupíme ze stínu 2.0 TDI což je motor špičkových / nejdražších Octavií a naopak nejlevnějších Audi A4 B8, tak vstoupíme do kategorie, která je pro Octavii daleko vzdálená. Tam kde Škoda Octavia končí, tam Audi A4 začíná. Jedná se zejména o vozy s pohonem 4x4 a silnými motory. Na motory 2.7 TDI a zejména 3.0 TDI si u Octavie nešáhnete.

Bohužel však Audi potřebovala konkurovat levným Octávíím a tak bylo na trh vypuštěna spousta dvoulitrů se základní výbavou. Tyto dnes už ojeté auta sedlal základní management bohatých firem. Takovouto A4 B8 v oblíbeném kombíku lze sehnat již od 120 000 Kč. Samozřejmě se jedná o manuál s pohonem předních kol vyrobený roku 2007 tedy na začátku modelové výroby. Na druhé straně jsou velmi žádané modely Quattro s 3.0 V6 TDI, které končí u 650 000 Kč s rokem výroby na konci modelové řady.

Středem nabídky jsou automobily v ceně zhruba 350 000 Kč. Za tyto peníze lze pořídit kousek s nejvýkonnějším 2.0 TDI v Quattro s nájezdem do 120 000km. Obecně je nutné počítat, že třílitr s pohonem Quattro a prémiovou výbavou nikdo nedostal nebo si nekoupil na ježdění kolem stodoly. Všechny tyto vozy mají najeto minimálně 200 000 Km.

Pro úplné fajnšmekry jsou benzínové motory. Jedná o šestiválce a úplnou špičkou jsou sportovní verze S4. Narážíme na ně ve slušném stavu od 350 000 Kč, ale lze ukořistit dokonce i RS4 nicméně tady je potřeba šáhnout o poznání hlouběji do peněženky a to na více jak 900 000 Kč.


Jaké má Audi A4 B8 bolístky?

A4ka byla je a bude vždycky velmi spolehlivý vůz. Je to nutnost, která je základem konstrukce všech modelů Audi. "Zlomovým nájezdem je 250 000km, kde se začínají objevovat první zásadní vady jako jsou tlumiče, pružiny a nebo i hliníková ramena přední nápravy" konstatuje Pavel Kiss z autoservis Děčín. Chceme-li vytáhnout nějakou špínu na A4 B8, tak jsou to zámky dveří. Mechanika zámků se skutečně nepovedla a zpravidla odejde každému. Není otázkou zda, ale kdy odejde. Když dojde tvrdé na tvrdé, tak se zámek rozpadne a nelze z auta vystoupit respektive jej odemknout. Tato situace je zejména nebezpečná pokud by nastala auto nehoda, protože z auta nelze vystoupit. Důvodem této vady je většinou mikrospínač a nebo na vině může být i servomotorek zámku.
audi4b8.jpg

Odpovědět