Právě je pon 21. kvě 2018 22:35:37
profichip.cz

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Audi A6 třetí generace (C6 2005-2011)
PříspěvekNapsal: stř 24. črc 2013 12:28:22 
Offline
Administrátor

Registrován: pát 05. lis 2010 16:20:39
Příspěvky: 76
Audi A6 třetí generace (C6 2005-2011)

Předposlední generace Audi A6 je poměrně vyhledávanou ojetinou z řad vozů vyšší střední
třídy.


Je to automobil atraktivní pro firemní manažery a celkově pro zákazníky, kteří si chtějí
při cestování dopřát luxus. Ti mohli volit buď z karoserie sedan nebo pětidveřového kombi
označovaného Avant. Bylo možné vybírat ze široké nabídky pohonných jednotek spalujících
jak benzín, tak naftu. Řada těch benzínových nejdříve začínala u vidlicového šestiválce o
objemu 2,4 litru, později se základním motorem stal dvoulitrový čtyřválec TFSI. Následovaly
šestiválce 3.0 TFSI a 3.2 FSI, osmiválec 4.2 FSI a dvě verze vrcholného desetiválce o objemu
5.2 litru. Dieselové jednotky začínají u dvoulitrového TDI a pokračují k šestiválcům s objemy
2.7 a 3 litry
. Stejně jako ostatní vozy značky Audi, i A6 třetí generace byla nabízena s
pohonem všech kol Quattro (ten ale nebyl k dostání u dieselových čtyřválců). S motory bylo
možné kombinovat manuální převodovky, šestistupňový automat Tiptronic a bezestupňovou
skříň Multitronic.

Co se týká jízdních vlastností, A6 využívá výhod nezávislého zavěšení všech
kol
. Nelze zapomenout na možnost zvolit příplatkový pneumatický podvozek, který citelně
zvýšil míru komfortu a také přispěl k jistějšímu chování na nerovnostech. Zájemce o Audi
A6
musí počítat s vyššími náklady na údržbu. Náhradní díly jsou dostupné bez problému.
Celkově lze říci, že se jedná o velmi spolehlivý automobil, u kterého, pokud se neobjeví
výjimečná porucha vzduchového odpružení nebo některého z elektronických systémů,
jimiž je vůz doslova nabitý, by případného budoucího majitele nemělo nic zaskočit. Pouze u
nejslabšího dieselu se občas objeví závada na turbodmychadle (ta je ale většinou zapříčiněna
nesprávným zacházením), všechny naftové motory se systémem Common-Rail budou jednou
potřebovat repasi vstřikovačů či vysokotlakého čerpadla
. Nutné je dbát na dodržování
servisních intervalů.

Nejlevnější exempláře lze pořídit již od 180 tis. Kč, tyto vozy jsou ale
většinou ve špatném technickém stavu, proto je lepší dívat se po vozech za cenu od 250 tis.
Kč a výše.


Přílohy:
audiA6III.jpg
audiA6III.jpg [ 80.84 KiB | Zobrazeno 16157 krát ]

_________________
Tuning | Koberečky Audi
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Originál a repas turbo Audi
Naše další fóra: | Audi | BMW | Citroen | Dacia | Ford | Honda | Mazda | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Peugeot | Renault | Seat | Škoda | Subaru | Toyota | Volvo | Volkswagen | Tuning Forum |
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt