Právě je ned 08. pro 2019 0:13:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Luxusní limuzína Audi A6
PříspěvekNapsal: pát 22. bře 2013 15:48:17 
Offline
Administrátor

Registrován: pát 05. lis 2010 16:20:39
Příspěvky: 82
Luxusní limuzína Audi A6

Luxusní limuzína, které roky vůbec neubraly na kráse a na respektu. Důstojné, seriózní auto, jež je
synonymem prestiže a úspěchu.

Někteří lidé v České republice si Audi A6 spojují s něčím takřka nezaslouženým. Vůz, na který si jeho
majitel nemohl vydělat poctivou prací. Já sám jsem prožíval tyto asociace. Jako rodilý Žižkovák, který
trávil v mládí spoustu času venku a ne jako dnes u počítače, jsem znal všechny trochu lepší auta,
která se vyskytovala mezi Koněvovou a Želivského ulicí. Místní audiny rozhodně nepatřily občanům,
u nichž byste očekávali, že podávají daňové přiznání v řádném termínu a konflikty řeší dialogem.
Černá barva auta, tmavá skla, zatvrzelé brady a přísné pohledy. Další skupinou, která Audi A6 hojně
využívá, jsou politici. Není se tedy čemu divit, že si Audi u nás vysloužilo pověst auta nedostupného
normálním smrtelníkům.

Audi A6 nenabízí ale jen prestiž a respekt. Za vyšší cenu si majitel kupuje kromě jména také
technickou mimořádnost v kombinaci s luxusem. A6 se nabízí již ve své čtvrté generaci, první
kusy vyjely na vozovky v pradávném roce 1994. Stejně jako tehdy, jsou v arzenálu současné verze
výhradně výkonné motory. Zážehové začínají na úctyhodném objemu 2,8l a končí u monstrózního
třílitrového přeplňovaného šestiválce. Diesely nabízí Audi A6 dva – 2,0 a 3,0 s turbodmychadlem.
Pouze Evropanům je dostupná verze 3,0 TFSI s volitelnou sedmistupňovou duální převodovkou a
vzduchovým pérováním, řidiči na ostatních kontinentech se budou muset smířit se standardní verzí.

Spotřeba – přestože jde o údaj, jímž se mafie a zkorumpovaní politici pravděpodobně moc
nezaobírají, musíme jej pro běžného řidiče zmínit. Každému ale bude hned jasné, že takto objemné
a výkonné motory si rádi „přihnou“. Testy uživatelů i kritiků uvádějí, že s benzínovým přeplňovaným
třílitrem nemáte šanci jet pod deset litrů na sto kilometrů. Tento pijan si při vyšších rychlostech
vezme klidně i patnáct litrů.

Vysoká spotřeba je bohužel nevyhnutelnou daní za okázalý luxus, technickou dokonalost a prestiž.
Kdo by pak rád nesáhl po vozu, který mu budou sousedi jisto jistě závidět.


Přílohy:
audi.png
audi.png [ 246.37 KiB | Zobrazeno 9751 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Originál a repas turbo Audi
Naše další fóra: | Audi | BMW | Citroen | Dacia | Ford | Honda | Mazda | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Peugeot | Renault | Seat | Škoda | Subaru | Toyota | Volvo | Volkswagen | Tuning Forum |
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt | Zpracování osobních údajů